1/17/2016

Berserk Chibi Puck Papercraft

Hello everyone !!!

It's been a while since my last Berserk Papercraft so I decided to make a new one : Puck, Guts's sidekick and best friend !! I've always liked this character so here he is into a Papercraft which is probably a lifesize one !!

THE MODEL






This model is really easy to build, completely beginners friendly so don't hesitate and download this model if you like it ^-^

Difficulty : Very Easy

Size : ~8cm tall

Download : http://www.mediafire.com/download/09eg4jdm9t1b1wm/Puck_Papercraft.rar

I really hope you like this model and if you like my work in general and wish to support me and get some eclusive cool stuff in exchange, just take a look at my Patreon page by clicking on this button :

See you later for more models !! ^-^

______________

Bonjoir tout le monde !!

Ca faisait un moment depuis mon dernier modèle Berserk, j'ai donc décidé d'en faire un nouveau : Puck, sidekick mais surtout meilleur ami de Guts !! J'ai toujours adoré ce personnage, le voici donc en Papercraft qui en plus est, je pense, taille réelle !!

LE MODÈLE






Ce modèle est vraiment très simple à assembler, totalement adapté pour les débutants donc, si vous l'aimez, n'hésitez pas à le télécharger ^-^

Difficulté : Très Simple

Taille: ~8cm de haut

Téléchargement : http://www.mediafire.com/download/09eg4jdm9t1b1wm/Puck_Papercraft.rar

J'espère sincèrement que vous appréciez ce modèle et si jamais vous appréciez mon travail et que vous souhaitez me soutenir et obtenir des trucs sympa en échange, jetez un coup d'oeil à ma page Patreon en cliquant sur ce bouton :


A plus tard pour de nouveaux modèles !! ^-^

No comments:

Post a Comment