8/15/2013

Digimon Helmets Royal Knight Edition : Dukemon's Helmet Papercraft

Hello everyone !!

Today I want to launch a new Digimon Papercraft concept, I'll simply turn some Digimon's Helmet into Papercraft so everyone can use it as cosplay or decoration and I want to begin with the Royal Knights !!
If you like the idea, I'll may be also try to do it for the weapons !
Now it's time to introduce the first Papercraft of this serie : Dukemon's Helmet !! The model is not difficult at all !

THE MODEL



Difficulty: Easy

Size:
H: 35cm
W: 34.4cm
D: 33cm

Download Link: http://www.mediafire.com/?hk412sebt044zqt

I really hope you like this new concept and if you like it, let me know if you want to see more like this *o*

See you later for new Papercrafts !!

______________

Bien le bonjoir tout le monde !!

Aujourd'hui j'aimerais lancer un nouveau concept de Papercrafts Digimon, je vais tout simplement transformer en Papercrafts quelque casques portés par les Digimon pour que tout le monde puisse les utiliser pour le cosplay ou la déco et j'aimerais commencer par les "Royal Knights" !!
Si vous aimez cette idée, je m'essaierais peut-être aux armes !!
Il est maintenant temps de vous présenter le premier modèle de cette série: le casque de Dukemon !! Ce modèle n'est absolument pas difficile !

LE MODELE







Difficulté: Facile

Taille:

H: 35cm
W: 34.4cm
D: 33cm

Lien De Téléchargement: http://www.mediafire.com/?hk412sebt044zqt

J'espère sincèrement que vous appréciez ce nouveau concept, et si vous aimez et ben faites le moi savoir si vous voulez en voir plus *o*

A plus tard pour de nouveaux Papercrafts !!!

4 comments:

  1. its kinda hard to find out where you have to glue the pieces togheter without the full model. where did you find the model?

    ReplyDelete
  2. do you have unlocked versions of the files

    ReplyDelete