9/20/2016

Okamiden Chibiterasu Papercraft

Hello everyone !!

It's been a while since my lat upload but I'm back !!

Today, I begin a new Papercraft series about my second favorite game ever : Okamiden (Okami being the first), I begin with Chibiterasu, the cutest of all the game characters that was ever created !! Seriously, this little guy is so cute that just seeing him makes me happy !! Anyway, I hope you'll like this model !!

THE MODEL 





If some of you just had a cuteness overload seeing the photo, don't worry it's normal ! And you know what ? This model is really easy to build so don't hesitate and build him ^w^

Difficulty : Easy

Size: ~10cm tall

Download : https://www.mediafire.com/?9p7p0ppu5acd0wd

I really hope you like this model and that you'll enjoy building it !

If you like my work and if you wish to support me, you can do so on Patreon by clicking on the button bellow :



See you later for more models !! *o*

_____________________________________

Bonjoir tout le monde !!

Ca fait un bail depuis mon dernier upload mais je suis de retour !!

Aujourd'hui, je démarre une nouvelle série de Papercrafts sur mon deuxième jeu préféré : Okamiden (Okami étant le premier), et je démarre avec Chibiterasu, le plus de tous les personnages de jeu vidéo jamais créé !! Sérieusement, ce p'tit bout d'chou est tellement mignon que le simple fait de le voir me rend heureux !! Enfin bref, j'espère que vous aimerez ce modèle !!

LE MODÈLE


Si certains d'entre vous viennent de faire une overdose de mignonnitude, c'est tout à fait normal ! Et vous savez quoi ? Ce modèle est très simple à assembler donc n'hésitez pas et assemblez le ^w^

Difficulté : Facile

Taille : ~10cm de haut

Téléchagement : https://www.mediafire.com/?9p7p0ppu5acd0wd

J'espère que vous appréciez ce modèle et que vous aimerez l'assembler !

Si vous aimez mon travail et que vous souhaitez me supporter, vous pouvez le faire en me supportant sur Patreon en cliquant sur le bouton ci-dessous :



A plus tard pour de nouveaux modèles *o*


No comments:

Post a Comment